السبت، مارس 16، 2013

شرح منهج هندسة الصف الثانى الإعدادي الترم الثانى صوت وصورة

-->

هناك 21 تعليقًا:

  1. يا جماعة انا عايزة اجيب اول فصل في القصة بتاع الترم الثاني اللي هو اسمه هزيمة و بعث جديد اكتب ايه بقي

    ردحذف
    الردود
    1. درس هزيمه وبعث جديد للصف الثانب الاعدادي

      حذف
    2. درس هزيمة و بعث جديد للصف الثاني الاعدادي

      حذف
  2. و انا كمان مش لقياه بس لو عايز اى حاجة في العلوم هاتى فديوهات الاستاذ احمد حمدى

    ردحذف
  3. انا عايز مرجعه هندسه ثانيه اعدادي ترم ثاني مش ترم اول

    ردحذف
  4. انا عايزه نظريه اقليدس اجيبها ازاى بقا

    ردحذف
  5. وانا كمان والله وعاوزة ضرورى اوى

    ردحذف
  6. يا جماعة انا عايزة مراجعة الهندسة بسرعة

    ردحذف
  7. اناعايزة مراجعة هندسة الحقونى

    ردحذف
  8. انا عايزة ترم تانى مش ترم اول

    ردحذف
  9. وانا كمان عايزة اعرف الترم الثانى للصف الثانى الاغدادى البــــــــراهيـــــــن ؟

    ردحذف
  10. انا عايزة مراجه تربيه فنيه لو سمحت حد يسعدنى

    ردحذف
  11. انا عايزة مراجه تربيه دينيه ترم تانى لو سمحت حدا يساعدنى

    ردحذف
  12. لو سمحت انا عايزة مراجعه تربيه دينيه ترم تانى

    ردحذف
  13. بس انا في سنة 2ودا مش في الترم الاول

    ردحذف

المشاركات الشائعة