الثلاثاء، يوليو 15، 2014

احسب مجموعك وتعرف على كليتك بكشوف المتجمع التكرارى للناجحين فى الثانوية العامة 2014

المتجمع التكرارى الذى يستطيع طالب الثانوية العامة أن يعرف من خلاله حساب مجموعه، ومعرفة الكلية التى يرغب في الالتحاق بها هذا العام.. 






هناك 21 تعليقًا:

  1. هل هذه الجداول للشعبة العلمية علوم فقط

    ردحذف
  2. طب النظام القديم يعمل ايه

    ردحذف
  3. انا جايبه 94.6حدخل ايه

    ردحذف
  4. حاصل على مجموع 383 شعبة علمى علوم أى الكليات التى تتناسب مع هذا المجموع

    ردحذف
  5. اريد معرفة النسبة بمجموع 294.5

    ردحذف
  6. ايه الكلية اللى استطيع الحصول عليها انا جايبة 320,5

    ردحذف
  7. مجموعي 288 رياضة حديث هل استطيع اللحاق بمعهد هندسة خاص اوفنون تطبيقيةة

    ردحذف
  8. ايه الكلية اللى استطيع الحصول عليها انا جايبة 306 وهل ينفع اداب

    ردحذف
  9. ايه الكلية اللى استطيع دخولها انا جايبة306 علمى علوم نظام حديث هل ينفع كلية اداب

    ردحذف
  10. انا جايبة 277.5 ممكن ادخل ايه و هل ممكن ادخل فنون جميلة

    ردحذف
  11. ممكن حد يقولى ايه هو المجتمع الصاعد او التكرارى و ايه هى وظيفته

    ردحذف
  12. انا جايبه\50 ادبى اى كلية ادخل

    ردحذف

المشاركات الشائعة