الثلاثاء، يوليو 15، 2014

الآن ظهرت نتيجة الثانوية العامة 2014 على موقع "اليوم السابع" برقم الجلوس


رابط النتيجة
http://than.trafficmanager.net/



رابط النتيجة 

هناك 22 تعليقًا:

  1. y3ny hya nzlet wala a ya gma3a 3rfona

    ردحذف
  2. انا دخلت على رابط النتيجه وكتبت رقم الجلوس ومجبهاش

    ردحذف
  3. لللللللللللللللللللللللللللللللللللسيق5ق4

    ردحذف
  4. ايوه انا عايز اشوف النتيجة

    ردحذف
  5. النتيجه لسه مجتش اصلا

    ردحذف
  6. فين هيه ولا كلام على الفاضى

    ردحذف
  7. انا عايزه اعرف تلنتيجه

    ردحذف
  8. ياجماعه والنبى هتظهر امتى

    ردحذف
  9. كله كذب فى كذب حرام عليكو

    ردحذف
  10. كله كذب فى كذب حرام عليكو

    ردحذف
  11. يا جماعه حد فيكم جاب النتيجه

    ردحذف
  12. يا جماعة النتيجة ظهرت والله العظيم الى عايز يجيب رقم الجلوس

    ردحذف
  13. يانااااااااس النتيجه يانااااااااااااس هنتفشخ وننترط من البيت ياااانااااااااااااس هموووووووووووووووت ياااااااااااااانااااااااااااااااااااااس

    ردحذف
  14. انا اية طالعه الاولى على محاففظة الغربية

    ردحذف
  15. انا طلعت الاولى مريم

    ردحذف

المشاركات الشائعة