السبت، أغسطس 11، 2012

اعتماد نتيجة الدبلومات الفنية الدور الثانى 2012 أواخر الأسبوع القادم

أعلن الدكتور محمود أبو النصر رئيس قطاع التعليم الفني ، إن وزير التعليم الدكتور إبراهيم غنيم سيعتمد نتيجة الدبلومات الفنية الدور الثانى أواخر الأسبوع القادم على أقصى تقدير.
وأكد أبو النصر، أن أعمال التصحيح مستمرة ليلاً ونهاراً، في محاولة لإعلان النتيجة قبل إجازة عيد الفطر المبارك.
جدير بالذكر أن 188 ألفاً و600 طالب وطالبة خاضوا امتحانات الدور الثانى من الدبلومات الفنية بمختلف تخصصاتها “تجارى ـ زراعى ـ صناعى”بنظامى الثلاث والخمس سنوات.

هناك 4 تعليقات:

  1. انا عاوزه اعرف امتى بالظبط يا جماعه لو سمحتوا

    ردحذف
  2. حراااااااااام عليكم عايز اعرف انا ناجح ولا

    ردحذف
  3. حرام عليكم انا عاوز المساول يقرا تعليقى انا عاوز اعرف انا ناجح ولا لا ممكن ولا لسة مشية بالكوسة زى الاول حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بجد

    ردحذف

المشاركات الشائعة